Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 2 februari 2012

När kommer bebisen?

..Det är det jag går och frågar mig själv för jämnan nuförtiden. Men tänkte det kunde vara kul att skriva upp vad folk tror så kan man gå tillbaks och se hur fel alla hade :p
8 februari
Mirja
10 februari
Erik
(11 februari)
jag
12 februari
Sofie
13 februari
Johan
14 februari
Farmor
Annika
Mamma
16 februari
Felicia
(21 februari)
jag

Jag kan inte bestämma mig riktigt men har två "teorier" :P Antingen kommer han lite tidigare eftersom det har varit lite strul nu på slutet, och då tror jag han kommer på det första datumet vi fick, 11e februari. Men tyvärr är det ju så att de flesta förstföderskor går över tiden. Plus att de "ärver" det från sin egen mamma. Med mig (1a barnet) gick mamma över 5 dagar. Har även hört att det kommer mycket bebisar vid fullmåne och det är fullmåne den 21:a! bf +6 alltså. Bara inte bebisen kommer på skottdagen, eller i mars, så är jag nöjd haha..

1 kommentar:

  1. bigger Faster stronger5 juli 2012 kl. 20:58

    Ican här har du ju fuskat lite :P Du har ju gissat på TVÅ datum haha

    SvaraRadera