Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 12 mars 2013

...

Natten gick faktiskt relativt bra! Love hade bara 38,2 i temp när han vaknade, och verkade mycket piggare o gladare. Men det gick utför resten utav dagen, han blev bara gnälligare och gnälligare och varmare och varmare.
 Runt 17.00 var han helt hysterisk och bara skrek o skrek, ingenting hjälpte! Vägrade välling gjorde han också. och ipren. Fick till slut tvinga i honom iprenen (alvedon funkar inte på Love av nån konstig anledning), usch vad hemskt det är, gör ont i mammahjärtat.. Men det är ju för hans eget bästa.

Så jobbigt när han är såhär och man är själv, vet inte vad jag ska göra riktigt.. ingenting hjälper. Men han däckade i mitt knä innan 18 och har sovit sen dess, i min säng. Är helt slut så ska också gå och lägga mig nu. Han kommer säkert vakna inatt då han vägrade kvällsvällingen.

Känner att jag börjar på att bli smått förkyld jag med nu, it keeps getting better..

Hoppas ni har de bra i alla fall :)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar