Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 25 oktober 2012

50 nyanser av honom och städ

Började läsa boken 50 nyanser av honom igår kväll. Var ju bara tvungen att veta vad alla snackar om :) men i alla fall, herregud va beroendeframkallande bok!! Läste ut den i eftermiddags liksom!
Mannen i boken finner jag otroligt fascinerande, vill veta mer om honom. Den är ju rätt snuskig och kinky, inget jag skulle ställa upp på själv om man säger så :p
Jag tycker i alla fall att ni borde läsa den, ska beställa uppföljarna nu direkt :)
Annars så har vi bara varit hemma idag, jag har försökt att städa undan lite när jag orka slita mig från boken (eller va med love).
Ha en bra kväll :)



1 kommentar:

  1. så du har också läst boken?
    hahaha, jag med! kunde inte slita mig ifrån boken i början med sen när allt började hända, backade jag ur lite, men lyckades läsa ut den ändå. läser tvåan nu, såååå bra!

    SvaraRadera