Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

måndag 8 oktober 2012

utvecklingsfas?

Tror Love är i någon utvecklingsfas just nu.
Han vaknar typ 1000 ggr per natt och bara skriker. Eller han är faktiskt oftast inte ens vaken, utan skriker och verkar ha världens ångest i sömnen.

Han utvecklas ju väldigt mycket nu och det snurrar nog i skallen på honom på nätterna kan jag tänka mig, lilla skrutten <3

Fick födelsedagspresenter av C idag med! Ett jättefint kakfat i 3 våningar i lite gammaldags stuk. Sen fick jag även 2 fina glasburkar att ha ex pasta och sånt i. Tänkte köpa fler såna  och byta ut dom burkarna som jag nu har i köket. Dom jag har nu är ifrån Ikea och håller inte riktigt tätt så tycker havregrynen etc inte håller sig fräscht. Sitter och shoppar ifrån HM nu, har typ bara handlat på rean. För 553 kronor så fick jag 3 tröjor, 3 par strumpor, en t-shirtklänning och en halskrage eller vad det nu heter till Love. Ett kap!! :)

Bjuder på en gammal bild då lillkillen är typ 4 månader!

1 kommentar:

  1. Nattskräck kanske?
    Stella gjorde också så några nätter för någon vecka sen, inge kul!

    SvaraRadera