Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

fredag 28 december 2012

Barnvakt och juletider

I helgen som var nu innan jul så fick love sova borta för första gången. Han fick sova hos mormor då jag och Johan skulle på galej tillsammans. Det gick ju naturligtvis superbra, han sov till o med bättre där än vad han gör hemma. Men jag tyckte det va skitjobbigt! Men när jag väl hade åkt där ifrån så gick det bra, bortsett från att love var förbjudet samtalsämne under kvällen då jag inte ville börja grina, haha.

Julafton firade vi hos mormor. Innan vi åkte dit så kom morfar, farmor och faster till oss på lite fika och avlämning av paket. Sen på juldagen så var vi hos farmor och grillade korv med massa andra släkt o vänner.

Nu börjar jag o love friskna till lite, vi blev ju såklart förkylda direkt efter jul.

Ha de bra :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar