Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 12 december 2012

Ni vet vad det är för datum..

.. så tänker inte sätta det som rubrik :)

Idag har vi varit till Sofie och kokat knäck och gjort risbräck. Mysigt och gött! Vår nya soffa kom i måndags, är så nöjd. Vet dock inte riktigt hur jag ska möblera än.. något komiskt: när vi valde soffan så valde jag formen på den så fick Johan välja färgen. Det fanns två färger att välja mellan och naturligtvis valde han den färgen jag inte ville ha :p var absolut inget fel på den färgen heller, men det var typ samma färg som vår gamla soffa och kände för nåt nytt. Men men, så fick det bli. Några dagar innan soffan kommer säger Johan att det inte skulle göra nåt om dom råkade leverera den i fel färg, alltså "min" färg, för dom va båda fina.
Tror ni inte den kommer i min färg då?! Ja det gör den :) så det var nog ödet, hehe.

Ska bli bättre på att blogga nu har jag tänkt :)
Sov gott!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar