Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 10 januari 2013

1-årstrots??

...eller rester ifrån alla förkylningar och magsjukan vi åkte på? Det är frågan det. Men han är inte riktigt sig själv. Aldrig nöjd. Skriker så fort jag går mer än 1 meter bort, äter nästan inget alls förutom välling och sover som en kratta. Blir väldigt förbannad om han inte får som han vill, han har verkligen fått sin egen vilja :)
Sen så är han riktigt dålig och lös i magen. Han som nästan alltid brukar va hård i magen. Men de kan ju som sagt sitta i efter magsjukan.
Vem vet, de kanske släpper helt om ett tag och så har han typ lärt sig att gå. En utvecklingsfas helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Vad kul, kommer du plugga heltid då?

    Jag hoppas att komma in till och fortsätta på min gamla utbildning, studerade psykologi i ett år innan jag blev mamma :)

    SvaraRadera
  2. Det kanske har nåt med åldern att göra, Stella har varit precis likadan! Vad det än beror på hoppas jag att det inte håller i sig så länge haha

    SvaraRadera