Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

söndag 6 januari 2013

Magsjuka

Här börjar vi sakta men säkert att återhämta oss efter en släng av magsjuka. Huh! Men nu börjar vi piggna till och få tillbaka matlusten i alla fall.

Annars har det inte hänt så mkt, längtar bara så otroligt mycket efter vardag igen! Rutiner och lugn och ro..

Just det. Har bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir stor! Så i höst ska jag söka till universitetet :) tror mitt betyg ska räcka för att komma in, men tänkte göra högskoleprovet till våren för säkerhets skull! Åh vill att det ska bli höst nu, är så pepp på detta :)

Ha de så bra!


1 kommentar:

  1. Åh jag ska också börja plugga till höst, lääängtar så!

    Hoppas du och Love mår bra, här hemma har vi haft en trotig bebis också. Växer fort gör dem! :)

    SvaraRadera