Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

fredag 14 september 2012

Fredag

Den här dagen har varit jättebra!
Den började med körlektion. Min lärare tycker det går bra och att jag är redo för halkbanan om nån vecka, och efter det uppkörning i princip. Så jävla gött, ser ljuset i tunneln! :)
Efter det blev det lunch med celine. Love var hemma med sin pappa så länge, skönt med lite egentid :)
Sen har jag lagat god mat och myst med lilla familjen. Städade ur bilen också, duktiga jag.
Love har börjat ställa sig på alla fyra! :)
Han gjorde det några snabbisar igår, gick så fort att jag inte direkt reflekterade över det haha. Men idag har han gjort det lite då och då, kortare stunder. Ben och armar är ju lite för långt ifrån varann för att han ska kunna flytta på dom, men det är ju på g :) är så himla kul när han utvecklas, blir ju superstolt för varenda liten skitsak :)
Ha en bra helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar