Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 4 september 2012

Tisdag

Idag var vi på babysim! Love tyckte det var jättekul, men jisses vilken trött bebis jag hade i omklädningsrummet och duschen sen. Han bara skrek och skrek medans jag försökte skynda mig o klä på mig och honom, hade nog vart bra att vara två just då kände jag.
Är besviken idag med.. fick inte jobbet. Anledningen var typ att även fast jag bara skulle jobba helger så ville dom ha nån som kunde hoppa in på veckorna om nån blir sjuk. Kan jag väl förstå, men samtidigt så gällde ju tjänsten enbart helger. Plus att när jag blev intervjuad så sa hon att det kändes klockrent, tycker inte man ska säga såna saker om man inte verkligen är säker på att ge mig jobbet.
Jaja, bara att ta nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar