Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

fredag 9 november 2012

En dålig natt

Nattens sömn har varit fruktansvärt dålig för oss alla!
Det började med att jag på kvällen tänkte att "nu har inte love vaknat sådär mitt i natten o vägrat somna om på ett tag". Så vad tror ni hände?? Haha..
Började med att han vaknade o ville ha nappen var 5e minut. Till slut gav jag upp och la honom mellan mig och Johan. Vill helst inte ha honom i sängen när Johan är hemma, för han sover så tungt och vrider och vänder sig så mycket att jag är rädd att han ska lägga sig på honom. Detta resulterade i att Johan o love sov som små grisar medans jag låg vaken och vaktade som en hök :)
Vid halv två vaknade love, pigg som en mört och jag hade fortfarande inte sovit en blund. Ingenting fick han att somna om, han var verkligen pigg. Han somna runt 4 till slut och sen var det godmorgon vid halv åtta.. men då fick Johan gå upp med honom medans jag sov vidare tills 9 ungefär.
Hoppas verkligen inte på en repris inatt, varken jag eller Johan funkar nåt bra utan sömn. Vi blir bara sura och frustrerade på varann i nattmörkret :p
Ikväll ska jag nog ta mig ett glas vin, det är jag värd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar