Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 13 november 2012

Gnäll

Har haft en gnällig unge de senaste dagarna så har inte hunnit med att blogga, eller nåt annat heller för den delen.. han börja bli lite snorig och gnällig i söndags, men ingen feber eller nåt. Han är rosig om kinderna och blank på ögonen, men nej, ingen feber.. igår kväll var det riktigt jobbigt att va själv med honom hann inte kissa ens haha. Han vaknade var 5e minut och gallskrek och grät, enda stället han somna på ibland var mitt bröst. Kändes lite som när han var nyfödd och hade nån skrikperiod då inget hjälpte.. idag har det gått lite bättre (peppar peppar).
Känner för övrigt just nu att jag tagit mig vatten över huvudet. Är själv med love på veckorna, jobbar helg, snart ska vi flytta och måste packa och sortera massa, plus att jag har uppkörning och teoriprov till veckan! Kommer jag ur detta levande och med körkort, kommer jag bli så inihelvete stolt över mig själv alltså.
Nog med gnäll från mig, sov gott :)


1 kommentar:

  1. Det kommer nog gå superbra ska du se!
    Lycka till med körkortet! :)

    SvaraRadera