Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

måndag 5 november 2012

Ny vecka

Har jobbat hela helgen. Det har gått bra, fullt upp. MEN. Grejen är att det spökar på mitt jobb. Mycket. Jag jobbar i en gammal herrgård som varit både det ena och det andra i sina dar; mentalsjukhus för unga flickor, vårdhem för "sinnesslöa" pojkar, ålderdomshem m.m. Det börjar hända så mycket sjuka saker där nu, det blir mer och mer. Så i söndags när jag jobbade var det rent ut sagt obehagligt. Jag vet att inget av spökena som håller till i huset är "ont" (huset har varit med i tv-programmet "Det okända"), men är väldigt obehagligt i alla fall.

Förresten, vi tog lägenheten vi var och tittade på! Så 1:a december blir det flytt, så otroligt skönt :) Vill bara åka till Ikea nu, hehe.

Idag så har det varit en bra dag! Hängt med Celine mest hela dagen, lunchat på stan, köpt lite julklappar och en tomtedräkt till love och pluggat teori. Så nu ska jag nog snart ta och joina min son och slänga huvet på kudden.

Sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar